Psihologinja


Meta Pavletič Pieri
Telefonska številka: (05) 73 11 884
Elektronska pošta: meta.pavletic(na)os-sezana.si

Pedagoginja


Irena Fabčič
Telefonska številka: (05) 73 11 883
Elektronska pošta: irena.fabcic(na)guest.arnes.si

Specialna in rehabilitacijska pedagoginja


Živa Sterniša
Telefonska številka: (05) 73 11 883
Elektronska pošta: ziva.sternisa1(na)guest.arnes.si.


*(pri elektronskih naslovih (na) nadomestimo z @ )

Pomoč v svetovalni službi lahko poiščete starši, učenci ali učitelji, ko naletite na probleme, ki se odražajo v učni uspešnosti otroka, psihičnem počutju ali izstopajoči vzgojni problematiki.

Temeljne naloge šolske svetovalne službe so:

  • vzpodbujanje drugačnih oblik sodelovanja s starši in izvajanje programa Šola za starše;
  • izdelava in usklajevanje programov, ki jih izvajajo specialni pedagogi (mobilne službe) ali  drugi učitelji individualne pomoči za pomoč učencem s posebnimi potrebami;
  • koordiniranje dela in delne priprave individualnih načrtov šolanja za učence s posebnimi potrebami, spremljanje in evalvacija izvajanja individualnih načrtov;
  • evidentiranje, nominiranje in identificiranje učencev z različnimi oblikami nadarjenosti in koordiniranje dela z nadarjenimi učenci za razvijanje evidentirane nadarjenosti;
  • sodelovanje z razredniki pri izdelavi individualiziranih načrtov za identificirane nadarjene učence;
  • delo koordinatorja dejavnosti za nadarjene učence;
  • poklicno informiranje in usmerjanje – poklicna orientacija;
  • pomoč strokovnim delavcem, staršem in učencem pri reševanju učno-vzgojnih vprašanj;
  • svetovanje staršem pri razreševanju različnih dilem in vprašanj, povezanih z osebnostnim razvojem, vzgojo in izobraževanjem otrok;
  • svetovanje učencem pri razreševanju različnih težav, povezanih z lastnim razvojem, učenjem, odnosi s starši, učitelji, vrstniki;
  • svetovanje učiteljem pri razreševanju različne učno-vzgojne problematike, povezane z delom, načrtovanjem učnega procesa in razreševanjem konfliktnih situacij;
  • izvajanje individualnih in skupinskih korektivnih vaj za učence s posebnimi potrebami ter sodelovanje z zunanjimi  strokovnimi delavci;
  • izvajanje programa Šola za življenje (v okviru RU ali EID);
  • sodelovanje v obsežnejšem pedagoško-psihološkem projektu po razpisih in v skladu s smernicami MŠZŠ;
  • razporejanje raznih oblik socialne pomoči učencem in organiziranje pomoči med letom;
  • sistematično načrtovanje vzgojno-izobraževalnega dela;
  • raziskovanje in svetovanje pri reševanju aktualne vzgojno-izobraževalne problematike;
  • spremljanje in analiza učnega uspeha in vzgojne problematike;
  • raziskovalno delo s spremljanjem in evalvacijo prednostnih nalog – projekti;
  • uvajanje novosti s pedagoško-psihološkega področja in pomoč pri delu v projektih in drugih oblikah vzgojno-izobraževalnega dela;
  • organizacija in vodenje izobraževanja pedagoških delavcev;
  • koordinacija pedagoške prakse in pripravništva;
  • koordiniranje različnih področij dela in projektov v okviru mednarodnega sodelovanja šole;
  • prizadevanje za spreminjanje psiho-socialne klime na šoli.